Proeflessen

Wil je weten hoe wij kunnen bijdragen aan de ontwikkeling van jouw schrijftalent? Hoe we onze lessen geven? Op zaterdagochtend 23 maart en zaterdagmiddag 13 april mag je al je vragen stellen. Aansluitend kun je een proefles volgen. Je bent van harte welkom.
Stuur een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., waarin je vermeldt welke dag jouw voorkeur heeft.

Zaterdagochtend 23 maart - Herengracht 274 Amsterdam

10:30 Informatie door directeur en docent Hans Hogenkamp over de vierjarige vakopleiding, of:
10:30 Informatie over onze cursussen door decaan Maaike Bergstra en coӧrdinator Femke Baljet, aansluitend:
11:30 - 12:30 uur Proefles proza (kort verhaal) door Jeroen Thijssen of schrijftraining door Lidewijde Paris.
Heb je nog meer vragen? Na afloop van je proefles ontmoeten we je graag in de tuinkamer.

Zaterdagmiddag 13 april - Herengracht 274 Amsterdam

14:30 Informatie door directeur en docent Hans Hogenkamp over de vierjarige vakopleiding, of:
14:30 Informatie over onze cursussen door decaan Maaike Bergstra en coӧrdinator Femke Baljet, aansluitend:
15:30 - 16:30 uur Proefles proza (kort verhaal) door Renée van Marissing of poëzie door Jos Versteegen.

Wil je weten voor wie onze school goed werkte, bezoek dan onze lijst met publicaties.

In het filmpje hieronder vertellen twee auteurs wat zij aan de Schrijversvakschool gehad hebben:

Klik om het filmpje te bekijken

Inschrijven opleiding

Inschrijven voor het studiejaar 2023-2024 is inmiddels niet meer mogelijk.

Indien je hebt besloten je in te schrijven voor de opleiding, vul je gegevens dan in op het online-formulier (via de knop hieronder). Je ontvangt dan per mail een inschrijfformulier in pdf-formaat waarop je gegevens al staan vermeld. Dat formulier kun je uitprinten en ondertekenen, en vervolgens met de gevraagde bijlagen per post naar ons opsturen. Door het inschrijfformulier te ondertekenen en te versturen, verklaar je je akkoord met de algemene voorwaarden.

Aanmelden schrijfcursussen

Aanmelden cursus

Met dit formulier kun je je aanmelden voor de cursussen van de Schrijversvakschool, zowel op locatie als de online cursussen.

Je inschrijving is pas voltooid als je betaling is ontvangen. Vul het aanmeldformulier daarom alleen in op het moment dat je ook de betaling zult gaan doen. Dat kan na het verzenden van het formulier meteen via iDEAL, of via een bankoverschrijving (je ontvangt een factuur per e-mail).

Vul je voornaam in
Vul je achternaam in
Vul je straatnaam in
Vul je huisnummer in
Vul je postcode in
Vul je woonplaats in
Vul je telefoonnummer in
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen

Let op: gebruik je Hotmail of Gmail?

Voorkom dat onze mail in de spambox belandt, voeg info@schrijversvakschool.nl toe aan je contacten.

Vul je geboortedatum in
Maak een keuze
Vul uw postcode in
Vul een geldig e-mailadres in
In welke periode wil je een cursus volgen?
Op welke locatie wil je een cursus volgen?
Maak een keuze

0/500

Je kortingscode is niet correct. Probeer het nogmaals. Als je geen geldige kortingscode hebt, laat het veld dan leeg.

De korting bedraagt €50 als je gebruikmaakt van een geldige kortingscode. Je vindt deze code in de e-mail 'betalingsbevestiging' van je eerdere cursus. Is je kortingscode correct, dan wordt het aangepaste bedrag hieronder nog niet direct getoond. De korting wordt verrekend in de volgende stap bij de betaling via iDEAL, en staat correct vermeld op de factuur.
Als je de kortingscode niet meer hebt, heb je nog altijd recht op €30 korting. Stuur na voltooiing van je inschrijving een mailtje naar financien@schrijversvakschool.nl met het verzoek de korting handmatig naar je terug te storten. Vermeld daarbij welke cursus je eerder volgde en in welke periode.

Vink aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden
Er is iets misgegaan. Het gaat om de eerste vijf letters, zonder spaties ertussen

Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens zie onze privacyverklaring.