Inschrijven schrijfopleiding

Inschrijven voor het studiejaar 2023-2024 is inmiddels niet meer mogelijk.

Indien je hebt besloten je in te schrijven voor de opleiding, vul je gegevens dan in op het online-formulier (via de knop hieronder). Je ontvangt dan per mail een inschrijfformulier in pdf-formaat waarop je gegevens al staan vermeld. Dat formulier kun je uitprinten en ondertekenen, en vervolgens met de gevraagde bijlagen per post naar ons opsturen. Door het inschrijfformulier te ondertekenen en te versturen, verklaar je je akkoord met de algemene voorwaarden.

Naast één exemplaar van het ondertekende inschrijfformulier verzoeken wij je de volgende bijlagen in drievoud mee te zenden:
- een begeleidend schrijven waarin je je inschrijving kort toelicht (motivatiebrief);
- een (beknopt) curriculum vitae;
- minimaal 4 en maximaal 10 pagina's eigen werk, Nederlandstalig en geschreven in één of ten hoogste twee van de aan onze school onderwezen genres (proza, poëzie, toneel of essay).

Wij verzoeken je vriendelijk deze bijlagen te verzenden in drie gesorteerde en gebundelde dossiers (waarbij ieder dossier dus een exemplaar van brief, c.v. en eigen werk bevat), met vermelding van je naam op ieder dossier. Gebruik bijvoorbeeld paperclips, insteekhoezen of snelhechters om de dossiers afzonderlijk te bundelen. Stuur het inschrijfformulier en de bijlagen naar het volgende adres:
Schrijversvakschool t.a.v. Toelatingscommissie basisjaar
Herengracht 613
1017 CE Amsterdam

Voor het studiejaar dat start in september a.s. dienen we je aanmelding uiterlijk 20 juni te hebben ontvangen. Je krijgt uiterlijk 20 juli per e-mail bericht of je bent toegelaten.

Inschrijfformulier basisjaar

Vul uw voornaam in
Vul uw achternaam in
Vul uw straatnaam in
Vul uw huisnummer in
Vul uw postcode in
Vul uw woonplaats in
Vul uw telefoonnummer in
Vul een geldig e-mailadres in
Vul uw geboortedatum in
Vul uw geboorteplaats in
Please let us know your message.
Vink aan dat u akkoord gaat met de voorwaarden
Er is iets misgegaan. Het gaat om de eerste vijf letters, zonder spaties ertussen

Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens zie onze privacyverklaring.