Aanmelden schrijfcursussen

Aanmelden cursus

Met dit formulier kun je je aanmelden voor de cursussen van de Schrijversvakschool, zowel op locatie als de online cursussen.

Je inschrijving is pas voltooid als je betaling is ontvangen. Vul het aanmeldformulier daarom alleen in op het moment dat je ook de betaling zult gaan doen. Dat kan na het verzenden van het formulier meteen via iDEAL, of via een bankoverschrijving (je ontvangt een factuur per e-mail).

Vul je voornaam in
Vul je achternaam in
Vul je straatnaam in
Vul je huisnummer in
Vul je postcode in
Vul je woonplaats in
Vul je telefoonnummer in
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen

Let op: gebruik je Hotmail of Gmail?

Voorkom dat onze mail in de spambox belandt, voeg info@schrijversvakschool.nl toe aan je contacten.

Vul je geboortedatum in
Maak een keuze
Vul uw postcode in
Vul een geldig e-mailadres in
In welke periode wil je een cursus volgen?
Op welke locatie wil je een cursus volgen?
Maak een keuze

0/500

Je kortingscode is niet correct. Probeer het nogmaals. Als je geen geldige kortingscode hebt, laat het veld dan leeg.

De korting bedraagt €50 als je gebruikmaakt van een geldige kortingscode. Je vindt deze code in de e-mail 'betalingsbevestiging' van je eerdere cursus. Is je kortingscode correct, dan wordt het aangepaste bedrag hieronder nog niet direct getoond. De korting wordt verrekend in de volgende stap bij de betaling via iDEAL, en staat correct vermeld op de factuur.
Als je de kortingscode niet meer hebt, heb je nog altijd recht op €30 korting. Stuur na voltooiing van je inschrijving een mailtje naar financien@schrijversvakschool.nl met het verzoek de korting handmatig naar je terug te storten. Vermeld daarbij welke cursus je eerder volgde en in welke periode.

Vink aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden
Er is iets misgegaan. Het gaat om de eerste vijf letters, zonder spaties ertussen

Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens zie onze privacyverklaring.

Vaak gestelde vragen

Hoe groot is de werkdruk, en krijgen cursisten huiswerk?

Voor alle cursussen geldt dat er schrijfopdrachten worden gegeven waar de deelnemers thuis aan dienen te werken. Evenals voor studenten van de opleiding geldt voor cursisten dat ze zelf de inspanning moeten leveren die nodig is om vat te krijgen op materiaal en vorm. Reken dus op een huiswerkdruk van ten minste enkele uren per week. Algemeen gesproken geldt: hoe meer tijd je thuis aan de opdrachten besteedt, hoe meer je van de cursus zult leren.

De meeste docenten maken afspraken met hun groep over een maximaal aantal woorden dat per deelnemer besproken kan worden in de les.

Wat zijn de kosten?

Alle schrijfcursussen kosten € 525, -- met uitzondering van de cursussen roman, verhalende non-fictie en de masterclass essay die € 725,--  kosten.
Zie voor meer informatie de pagina Kosten.

Wanneer beginnen de cursussen?

De Schrijversvakschool biedt in drie perioden cursussen aan: in de herfst (vanaf oktober), in de winter (vanaf januari) en in het voorjaar (vanaf april). Kijk voor actuele lesdata op de pagina van de cursus die je wenst te volgen.

Ik ben te laat met inschrijven en wil graag alsnog een cursus volgen, kan dit?

Ook na de uiterste inschrijfdatum kun je je nog inschrijven, je kunt dan uiteraard alleen deelnemen als er nog plaats is. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te informeren of er nog plaats is bij een bepaalde cursus. Bel vrijblijvend met 020-2600066 of stuur een e-mail.

Wanneer zijn de vakanties?

in onze planning houden wij rekening met landelijke feestdagen en de schoolvakanties.

Voor de cursussen in Amsterdam en de online cursussen zijn dat de schoolvakanties van regio Noord.
Voor de cursussen in Den Bosch zijn dat de schoolvakanties van regio Zuid.
Voor de cursussen in Utrecht, Den Haag en Rotterdam zijn dat de schoolvakanties van regio Midden.

Let op! Heb je les op zaterdagen? Dan kan het zijn dat je de eerste zaterdag van de schoolvakantie nog les hebt.

Naar alle vragen