Huib Hudig

Oud-prozastudent Huib Hudig debuteerde met Het speechboekje (2011, uitgeverij Podium).

Veel mensen zien op tegen het houden van een toespraak, of hebben er een hekel aan. Hoe doen en deden ze het toch, die briljante sprekers als Steve Jobs, John F. Kennedy en Barack Obama? Wat kunnen wij van ze leren? Dat speechen niet moeilijk hoeft te zijn, bewijst speechschrijver en -coach Huib Hudig met zijn methode in Het speechboekje. In 10 eenvoudige, heldere stappen coacht Hudig je naar een inspirerende speech die gegarandeerd een snaar bij het publiek zal raken.