Kosten schrijfcursussen

Kosten

Een schrijfcursus kost € 525,--, met uitzondering van de romancursus en de cursussen verhalende non-fictie en de masterclass essay. Die zijn zeer intensief voor de docent en de groepen zijn kleiner; daarom kosten deze cursussen € 725,--. Als je binnen twee jaar nog een cursus volgt, krijg je bij de tweede cursus € 50 korting.

Aanmelding, inschrijving en betaling

Aanmelden kan met het online aanmeldformulier rechts op deze pagina. De uiterste datum voor aanmelding staat bij elke cursus afzonderlijk vermeld. Een aanmelding betekent nog geen inschrijving; pas zodra wij je betaling hebben ontvangen, ben je voor de cursus ingeschreven.

Na ontvangst van je aanmelding ontvang je per e-mail een factuur. Je kunt de factuur voldoen via een bankoverschrijving of via iDeal (aanbevolen). Nadat je je aanmelding hebt voltooid vind je de link voor de iDeal-betaling in het bevestigingsscherm, of in de e-mail die je meteen na je aanmelding ontvangt.
De factuur dient uiterlijk twee weken voor aanvang van de cursus te zijn voldaan, daarna komt je aanmelding automatisch te vervallen. Het is niet mogelijk een factuur voor een cursus in termijnen te betalen.

Plaatsing

Plaatsing geschiedt op volgorde van inschrijving (dat dus gelijk is aan het moment van betaling). Wij doen ons uiterste best iedereen die zich op tijd inschrijft een plaats te bieden. Toch kan het ook bij tijdige inschrijving weleens voorkomen dat een cursus vol zit. Je krijgt daarover zo spoedig mogelijk bericht en je betaling wordt teruggestort.

Ook na de uiterste inschrijfdatum kun je je nog inschrijven, je kunt dan uiteraard alleen deelnemen als er nog plaats is. Je kunt altijd contact met ons opnemen om te informeren of er nog ruimte is bij een bepaalde cursus. We overschrijden nooit het maximum aantal deelnemers.

Bij overintekening binnen de inschrijftermijn vormt de school een of meerdere parallelgroepen met andere docenten. Je krijgt dan de gelegenheid een voorkeur op te geven. Ook hierbij geldt dat voorkeuren worden gehonoreerd in volgorde van het moment van inschrijving/betaling. Indien wij je voorkeur niet kunnen honoreren, en je niet bij een andere docent geplaatst wilt worden, heb je recht op volledige restitutie van het cursusgeld. Is er te weinig belangstelling om een cursus door te laten gaan (minder dan 6 deelnemers) en kies je niet voor een andere cursus, dan ontvang je het cursusgeld volledig retour.

Betaling door werkgever of andere organisatie

Het aanmeldformulier biedt de mogelijkheid een afwijkend factuuradres op te geven, bijvoorbeeld als een bedrijf of organisatie de factuur voor je gaat betalen. Ook in dat geval geldt dat we je pas kunnen inschrijven als de factuur is voldaan. De ervaring leert dat grotere organisaties vaak traag zijn met betalen, waardoor je deelname aan de cursus in gevaar kan komen. Als je niet zeker weet of je factuur op tijd betaald zal worden, raden we je aan deze in eerste instantie zelf te voldoen. Zodra wij dan een tweede betaling voor je factuur ontvangen, storten we jouw eerste betaling meteen naar je terug.

Annuleren

Een aanmelding kan te allen tijde kosteloos worden ingetrokken. Aanmeldingen waarvan de factuur niet op tijd wordt betaald komen automatisch te vervallen, maar indien je hebt besloten van deelname af te zien, stellen we een bericht op prijs.

Indien je hebt betaald en dus bent ingeschreven kun je tot twee weken voor de dag van de eerste cursusbijeenkomst kosteloos annuleren. Je krijgt dan het volledige cursusbedrag teruggestort. Indien je minder dan twee weken voor het begin van de cursus annuleert, of nog later dan gelden er andere regels. Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

Je inschrijving annuleren kan per e-mail of telefonisch. Je ontvangt een bevestiging van je annulering per e-mail.

Aanmelden schrijfcursussen

Aanmelden cursus

Met dit formulier kun je je aanmelden voor de cursussen van de Schrijversvakschool, zowel op locatie als de online cursussen.

Je inschrijving is pas voltooid als je betaling is ontvangen. Vul het aanmeldformulier daarom alleen in op het moment dat je ook de betaling zult gaan doen. Dat kan na het verzenden van het formulier meteen via iDEAL, of via een bankoverschrijving (je ontvangt een factuur per e-mail).

Vul je voornaam in
Vul je achternaam in
Vul je straatnaam in
Vul je huisnummer in
Vul je postcode in
Vul je woonplaats in
Vul je telefoonnummer in
Vul een geldig e-mailadres in
E-mailadressen komen niet overeen

Let op: gebruik je Hotmail of Gmail?

Voorkom dat onze mail in de spambox belandt, voeg info@schrijversvakschool.nl toe aan je contacten.

Vul je geboortedatum in
Maak een keuze
Vul uw postcode in
Vul een geldig e-mailadres in
In welke periode wil je een cursus volgen?
Op welke locatie wil je een cursus volgen?
Maak een keuze

0/500

Je kortingscode is niet correct. Probeer het nogmaals. Als je geen geldige kortingscode hebt, laat het veld dan leeg.

De korting bedraagt €50 als je gebruikmaakt van een geldige kortingscode. Je vindt deze code in de e-mail 'betalingsbevestiging' van je eerdere cursus. Is je kortingscode correct, dan wordt het aangepaste bedrag hieronder nog niet direct getoond. De korting wordt verrekend in de volgende stap bij de betaling via iDEAL, en staat correct vermeld op de factuur.
Als je de kortingscode niet meer hebt, heb je nog altijd recht op €30 korting. Stuur na voltooiing van je inschrijving een mailtje naar financien@schrijversvakschool.nl met het verzoek de korting handmatig naar je terug te storten. Vermeld daarbij welke cursus je eerder volgde en in welke periode.

Vink aan dat je akkoord gaat met de voorwaarden
Er is iets misgegaan. Het gaat om de eerste vijf letters, zonder spaties ertussen

Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens zie onze privacyverklaring.