Paula Stuurman

Ze volgde de cursus verhalende non-fictie bij Barber van den Pol. In 2017 verscheen Afgebroken Takken (uitgeverij Van Warven). De auteur biedt een meditatie-ritueel als liturgie voor Goede Vrijdag, in de Paascyclus. Kunnen we bukken om de afgebroken stukken van onze menselijke verwachtingen aan te zien, op te nemen en samen te brengen: God, hoe verder?

Op Goede Vrijdag sterft de mens naar Gods hart aan het kruis van het menszijn. Zo valt de nacht. Verwijlen in het donker, verlangen naar licht en leven, wie kent het niet in tijden van twijfel over de zin van je leven? Over het belang van traditie?

Paula Stuurman (1944), theoloog en pastor en ook opgeleid als letterkundige, kunstzinnig counselor en Jungiaans therapeut, werkt als zelfstandig gevestigd geestelijk verzorger en counselor.