Tina van Baren

Tina van Baren werkte als actrice, publiceerde korte verhalen en schreef voor toneel. Ze debuteerde met gedichten in 2012 in Hollands Maandblad en publiceerde in Revisor en online op Terras

Eerder publiceerde zij verhalen, onder meer de bundel Gemorste melk (2006) in de literaire reeks van het Rotterdamse Bureau Obelon, en voor Hier is het gebeurd (2011), 'de nachtkastbijbel' van Hotel New York, schreef ze het korte verhaal Terug. Het RCTH speelde in seizoen 2010/11 de door haar voor het theaterfestival geschreven monoloog Opgesloten.