Afmelden

Ben je verhinderd, dan kun je dat doorgeven via e-mail. Ook kun je hiervoor gebruikmaken van ons telefoonnummer 020-2600066. Als de docent verhinderd is en de groep niet meer per e-mail kan worden bereikt, wordt de verst wonende student door ons ingelicht. We vertrouwen erop dat de studenten elkaar vervolgens telefonisch op de hoogte stellen.

Adreswijzigingen

Geef wijzigingen in je contactgegevens niet alleen door aan je docent en klasgenoten, maar ook aan de administratie van de school (via e-mail) zodat je gegevens kunnen worden aangepast.

Publicaties

Op onze website houden wij de successen van onze studenten in hun nieuwe vakgebied bij. Vermelding van publicaties in tijdschriften of boekvorm, van voorstellingen, verfilming en uiteraard ook nominaties en bekroningen vernemen wij dan ook graag via e-mail.

Inschrijven

Je bent steeds voor een jaar ingeschreven bij de opleiding. Aan het eind van het studiejaar schrijf je je opnieuw in, De inschrijfformulieren vind je op de website, onderaan deze pagina. Je kunt dan opnieuw voorkeur voor een dagdeel aangeven. Als je geen inschrijfformulier inlevert, word je niet ingedeeld. Het is prettig om je inschrijving al vóór de beoordelingsvergadering te hebben ontvangen. Zo kan je vakkenkeuze of je voorstel voor een vierdejaarsbegeleider van commentaar worden voorzien. Ook voor hogerejaars gelden de Algemene Voorwaarden zoals vermeld op de website. Uiterste inschrijfdatum is vrijdag 23 juni 2023. Wijzigen en annuleren is mogelijk tot 1 juli 2023.

Fondsen

Studenten kunnen op eigen initiatief bijdragen in de studiekosten verwerven. Er zijn verschillende particuliere fondsen waar je ondersteuning kunt vragen. Voor studenten van het tweede jaar of hoger kan de school een referentie verschaffen.

Klachten

Bij moeilijkheden zijn docenten en leden van de staf beschikbaar voor een gesprek. Als het probleem niet naar behoren wordt opgelost, kun je de klachtprocedure in werking zetten of contact opnemen met onze externe vertrouwenspersoon. Meer informatie daarover vind je hier.