Sacha Voogd

Van oud-studente proza Sacha Voogd verscheen Niet met opzet (uitgeverij Aspekt 2017). Eerder verscheen in eigen beheer Salsa in de polder. in mei 2018 won Sacha met haar verhaal Nieuwbouw de Oosterparkprijs. Een nieuwe verhalenwedstrijd georganiseerd door Boeken uit Oost.

Niet met opzet
Kan een man een groot en donker geheim verborgen houden voor zijn geliefde? En welke prijs betaalt hij daarvoor? Restauranthouder Jurre leidt een onbezorgd leven in Brazilië. Tijdens een bezoek aan zijn moeder in Nederland ontmoet hij Marente, een jonge fotografe. De twee worden op slag verliefd. Bij een eerste bezoek aan haar ouderlijk huis wordt Jurre geconfronteerd met de demonen uit zijn verleden. Die laten hem niet meer los. In een elegante stijl neemt Sacha Voogd, auteur van de verrassende verhalenbundel 'Salsa in de polder', de lezer mee in een even spannend als aangrijpend verhaal over een man en een vrouw die proberen met zichzelf en hun verleden in het reine te komen.