Oesterparel - Marijke Rolf

Marijke Rolf

Oud-cursiste Marijke Rolf schreef Oesterparel (uitgeverij Elikser).

Studente Robijn de Vries wordt op een zaterdagochtend uit bed gebeld door de politie. Haar ex Benjamin ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Robijn had net haar relatie met hem verbroken. Ze wordt overvallen door tegenstrijdige gevoelens. Na verschillende ontdekkingen die ochtend stapt ze in de trein naar Leeuwarden, waar haar vader een juwelierszaak heeft. Eenmaal daar aangekomen, wordt het haar duidelijk voor welke belangrijke keuzes ze in haar leven komt te staan.